pijl
  3. /
  4. Lidmaatschap

Lidmaatschap

Heeft u vragen over een eventueel lidmaatschap, neem dan contact op met de ledenadministratie.

Het e-mailadres is leden@ijsverenigingwvf.nl

Bent u lid van IJsvereniging WVF en woonachtig in Westenholte:

Dit jaar zal de kaartverkoop van IJsvereniging WVF wederom op een andere manier plaatsvinden dan u gewend bent. Hieronder leest u in het kort de opties.

De verkoop van de ledenkaarten via de webshop was vorig seizoen een groot succes! Zo’n groot succes dat wij hebben besloten deze manier van verkoop te behouden.

Wie vorig jaar via de webshop heeft gekocht, ontvangt in de loop van de maand november een mail met daarin de informatie over de verkoop.

Optie 1

Via onze online webshop kunt u van zaterdag 10 november t/m zondag 10 december rechtstreeks het door u gewenste aantal ledenkaarten en kinderkaarten bestellen en betalen. U gaat hiervoor naar www.webwinkelzwolle.nl/wvf

Optie 2

Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om fysiek, in het clubgebouw kaarten aan te schaffen. Dit gaan wij verzorgen op maandag 20 november van 19.00 - 20.00 uur, vrijdag 24 november van 19.00 - 20.00 uur, voorafgaand aan de ledenvergadering, zaterdag 25 november van 10.00 - 12.00 uur en op donderdag 7 december van 19.00 - 20.00 uur in ons clubgebouw aan de Meester Koolenweg 10.

Let op!! Alleen betaling per pin.

Bent u geen lid en woonachtig in Westenholte:

Schaf uw kaarten aan op www.webwinkelzwolle.nl/wvf zoals hiervoor omschreven of neem contact op met de ledenadministratie.

Het e-mailadres is leden@ijsverenigingwvf.nl

Bent u lid of wilt u lid worden van de IJsvereniging WVF en bent u woonachtig in Stadshagen:

Voor u geldt dat u in de loop van de maand november een mail ontvangt of heeft ontvangen dat u uw lidmaatschapskaarten kunt aanschaffen via de online webshop, zoals hiervoor omschreven, waar u rechtstreeks het door u gewenste aantal ledenkaarten en kinderkaarten kunt bestellen en betalen. Of neem contact op met de ledenadministratie.

Het e-mailadres is leden@ijsverenigingwvf.nl

Bent u lid of wilt u lid worden van de IJsvereniging WVF en woonachtig in een andere wijk dan Westenholte of Stadshagen:

Voor u geldt dat u uw lidmaatschapskaarten kunt aanschaffen via de online webshop op  www.webwinkelzwolle.nl/wvf zoals hiervoor omschreven of neem contact op met de ledenadministratie.