print zoom-in zoom-uit

Lidmaatschap

Heeft u vragen over een eventueel lidmaatschap, neem dan contact op met de ledenadministratie.

Het e-mailadres is leden@ijsverenigingwvf.nl

ALGEMENE INFORMATIE OVER HET LIDMAATSCHAP:

Bent u lid van IJsvereniging WVF en woonachtig in Westenholte:

Voor u geldt dat er bij u in november iemand namens de IJsvereniging WVF aan de deur komt met de vraag of u uw lidmaatschap wilt verlengen. Bent u niet thuis op het tijdstip dat iemand namens de IJsvereniging WVF bij u aan de deur is geweest dan kunt u op een van de twee avonden (1 avond in het Verenigingsgebouw en 1 avond in het Cultuurhuis in Stadshagen) uw lidmaatschap verlengen. Over deze avonden wordt u eind oktober/begin november via de website ingelicht.

Bent u geen lid en woonachtig in Westenholte:

Neem contact op met de ledenadministratie.

Het e-mailadres is leden@ijsverenigingwvf.nl

U kunt ook op een van de twee avonden (1 avond in het Verenigingsgebouw en 1 avond in het Cultuurhuis in Stadshagen) lid worden. Over deze avonden wordt u eind oktober/begin november via de website ingelicht.

Bent u lid of wilt u lid worden van de IJsvereniging WVF en bent u woonachtig in Stadshagen:

Voor u geldt dat u uw lidmaatschap kunt verlengen of lid kunt worden op een van de twee avonden (1 avond in het Verenigingsgebouw en 1 avond in het Cultuurhuis in Stadshagen). Over deze avonden wordt u eind oktober/begin november via de website ingelicht.

Bent u lid of wilt u lid worden van de IJsvereniging WVF en woonachtig in een andere wijk dan Westenholte of Stadshagen:

Uiteraard kunt u, wanneer u zelf op beide avonden niet in de gelegenheid bent, uw seizoenskaarten laten aanschaffen door familie, buren of kennissen.

Bent u lid van IJsvereniging WVF en woonachtig in Westenholte:
Voor u geldt dat er bij u binnenkort iemand namens de IJsvereniging WVF aan de deur komt met de vraag of u uw lidmaatschap wilt verlengen voor het schaatsseizoen 2014 - 2015. Bent u niet thuis op het tijdstip dat iemand namens de IJsvereniging WVF bij u aan de deur is geweest, dan kunt u op donderdag 27 november 2014 tussen 19.00 – 20.00 uur in het Cultuurhuis in Stadshagen of op vrijdag 28 november 2014 tussen 19.00 – 20.00 uur in Ontmoetingscentrum Het Anker  uw lidmaatschap verlengen.

Bent u geen lid en woonachtig in Westenholte:
Voor u geldt dat u lid kunt worden van de IJsverenging WVF op donderdag 27 november 2014 tussen 19.00 – 20.00 uur in het Cultuurhuis in Stadshagen of op vrijdag 28 november 2014 tussen 19.00 – 20.00 uur in Ontmoetingscentrum Het Anker.

Voor u geldt dat u uw lidmaatschap kunt verlengen of lid kunt worden op donderdag 27 november 2014 tussen 19.00 – 20.00 uur in het Cultuurhuis in Stadshagen of op vrijdag 28 november 2014 tussen 19.00 – 20.00 uur in Ontmoetingscentrum Het Anker.

Uiteraard kunt u, wanneer u zelf op beide avonden niet in de gelegenheid bent,
uw seizoenkaarten laten aanschaffen door familie, buren of kennissen.

- See more at: http://www.ijsverenigingwvf.nl/nieuws/57/kaartverkoop-seizoen-2014-2015#sthash.mfG9ZniF.dpuf

Uiteraard kunt u, wanneer u zelf op beide avonden niet in de gelegenheid bent,
uw seizoenkaarten laten aanschaffen door familie, buren of kennissen.