print zoom-in zoom-uit

Lidmaatschapskaarten 2016 - 2017

21 Oct 2016 04:10

Informatie over de lidmaatschapskaarten van IJsvereniging WVF voor het seizoen 2016 -2017.

Bent u lid van IJsvereniging WVF en woonachtig in Westenholte:
Voor u geldt dat er bij u binnenkort iemand namens de IJsvereniging WVF aan de deur komt met de vraag of u uw lidmaatschap wilt verlengen voor het schaatsseizoen 2016 - 2017. Bent u niet thuis op het tijdstip dat iemand namens de IJsvereniging WVF bij u aan de deur is geweest, dan kunt u op woensdag 23 november 2016 tussen 19.00 – 20.00 uur in het Cultuurhuis, Werkerlaan 1 in Stadshagen of op vrijdag 25 november 2016 tussen 19.00 – 20.00 uur in ons nieuwe verenigingsgebouw bij de ijsbaan, Meester Koolenweg 10 in Westenholte uw lidmaatschap verlengen.

Bent u geen lid en woonachtig in Westenholte:
Voor u geldt dat u lid kunt worden van de IJsverenging WVF op woensdag 23 november 2016 tussen 19.00 – 20.00 uur in het Cultuurhuis in Stadshagen of op vrijdag 25 november 2016 tussen 19.00 – 20.00 uur in ons nieuwe verenigingsgebouw bij de ijsbaan, Meester Koolenweg 10 in Westenholte.

Bent u lid of wilt u lid worden van de IJsvereniging WVF en bent u woonachtig in Stadshagen:
Voor u geldt dat u uw lidmaatschap kunt verlengen of lid kunt worden op woensdag 23 november 2016 tussen 19.00 – 20.00 uur in het Cultuurhuis in Stadshagen of op vrijdag 25 november 2016 tussen 19.00 – 20.00 uur in ons nieuwe verenigingsgebouw bij de ijsbaan, Meester Koolenweg 10 in Westenholte.

Bent u lid of wilt u lid worden van de IJsvereniging WVF en woonachtig in een andere wijk dan Westenholte of Stadshagen:

Uiteraard kunt u, wanneer u zelf op beide avonden niet in de gelegenheid bent,
uw seizoenkaarten laten aanschaffen door familie, buren of kennissen.

De tarieven:
De prijzen van de ledenkaarten voor het seizoen 2016 - 2017 zijn als volgt vastgesteld:
Een ledenkaart: € 5,-- (voor degene die op 1 november 2016 16 jaar of ouder is);
Een kinderkaart: € 1,-- (voor kinderen die op 1 november 2016 6 jaar of ouder zijn en jonger dan 16 jaar)*.

*Kinderkaarten worden alleen in combinatie met 2 ledenkaarten verkocht;

*U betaalt voor maximaal 2 kinderen contributie.

Wanneer u op of na 1 december 2016 lid wordt of uw lidmaatschap verlengt betaalt u 3 x het hiervoor genoemde tarief.